Get Adobe Flash player

Opis zajęć

 
HI/LO

Te zajęcia to klasyka. Stanowią wprowadzenie dla osób, które wcześniej nie ćwiczyły, bądź wracają po przerwie. Poznasz podstawowe kroki aerobiku w formie prostych układów choreograficznych o różnej intensywności. W naszym klubie HI/LO łączymy z ćwiczeniami wzmacniającymi uda, pośladki, brzuch i ramiona.

ABT
Trening wzmacniający wybranych grup mięśniowych ( udo, brzuch, pośladki). Zajęcia dla wszystkich średniej intensywności.

Step
Trening przy użyciu stopnia. Wchodząc i schodząc ze stopnia wzmacniasz mięśnie, tracisz zbędny tłuszcz, poprawiasz wydolność i świetnie się bawisz.

GYM
Trening obwodowy, siłowy. Poczujesz się jak na siłowni. Rzeźbienie sylwetki poprzez zastosowanie ćwiczeń ze sztangą, kettlami, hantlami, tubingami. Dla osób o różnym poziomie zaawansowania.

Zdrowy Kręgosłup
Zestaw ćwiczeń, który czerpie z technik Pilatesa, strechingu, jogi, body art., po to by zapobiegać dysfunkcji narządów ruchu, w tym przede wszystkim kręgosłupa. Na tej lekcji zbudujemy gorset mięśniowy dla kręgosłupa. Rotacje, skręty i ćwiczenia rozciągające zwiększą zakres w stawach, poprawią gibkość, zwinność i elastyczność. Praca oddechowa przeciwdziała powstawaniu zespołów bólowych pochodzących ze stresu(psychiczne źródło dające objawy napięć mięśniowych).

Pilates
Podstawową zasadą ćwiczeń Pilates jest wzmocnienie mięśni kręgosłupa i głębokich mięśni brzucha. Ponadto mobilizują one kręgosłup i obręcz biodrową. Powodują wysmuklenie, wzmocnienie mięśni. Wpływają na poprawę sylwetki oraz harmonijny rozwój ciała.|

Pilates roller
Bardziej zaawansowana forma treningu z przyborem roller.

Stretching
Trening rozciągający z 15-sto minutową relaksacją. Coś dla ciała i ducha. W pierwszej części rozciągniesz mięśnie, a w drugiej możesz zajrzeć w głąb swojego ciała…

Płaski brzuch
Trening modelujący brzuch, przez całą lekcję wzmacniamy powierzchowne i głębokie mięśnie brzucha oraz dla równowagi mięśniowej mięsień prostownik grzbietu.

Bosu
dwustronny półokrąg, stanowiący unikalne połączenie piłki i stepu. Jedna strona stanowi rodzaj pneumatycznej kopuły pracującej (uginającej się) przy każdym ruchu ćwiczącego, druga zaś jest płaską i sztywną platformą. BOSU idealnie nadaje się do ćwiczeń statycznych, dynamicznych i poprawiających balans ciała, stabilizację tułowia oraz propriorecepcję (czucie głębokie). W naszym klubie przybór BOSU wykorzystujemy w zajęciach: Power Shape, Płaski Brzuch, Cellulit Stop, Pilates.

Bosu&Shape
trening mieszany - naprzemienność pracy tlenowej z siłową. Część tlenowa w formie prostych kroków o różnej intensywności na bosu. Część siłowa w formie wzmacniających ramiona, uda, brzuch, pośladki.

Bosu Super Kondycja
lekcja dla wytrwałych o  wysokiej intensywności .Wymaga dużej sprawności, koordynacji, siły i wytrzymałości.
To trening dla osób, które lubią się zmęczyć .. morze potu..mokra koszulka..dzikie pulsowanie mięśni…

Bosu Pilates
niestabilne podłoże wymaga stałej kontroli równowagi. Przejście z MATY na BOSU dostarczy nowych  bodźców  dla mięśni  głębokich.

Flexi-Bar
to drążek zakończony dwoma ciężarkami z naturalnego kauczuku, wzmocniony włóknem szklanym. Wyjątkowość FlexiBar polega na dokładnie wyważonym stosunku między elastycznością, wytrzymałością drążka i zakresem jego drgań powiązanych z ciężarkami. Ciężarki umieszczone na końcach posiadają cylindryczne kształty, co umożliwia bardzo dokładne poziomy ruchu.
FlexiBar jest polecany osobom chcącym szczególnie wzmocnić swój gorset mięśniowy, gdyż aby wprowadzić w drgania, musimy bardziej niż w klasycznym treningu stabilizować kręgosłup i utrzymywać odpowiednie napięcie mięśni tułowia, a szczególnie tzw. głębokich stabilizatorów kręgosłupa. W trakcie treningu najbardziej pracują mięśnie głębokie obręczy barkowej, głębokie i powierzchniowe prostowniki grzbietu, proste i skośne mięśnie brzucha, mięśnie dna miednicy.
Ćwiczenia poprawiają muskulaturę, ale również korzystnie wpływają na serce, poprzez zwiększenie częstotliwości jego pracy.
Praca odbywa się w strefie umiarkowanej intensywności, co gwarantuje spalanie tkanki tłuszczowej.

Pogromca Tłuszczu Cardio
ten trening gwarantuje spalanie tkanki tłuszczowej, choreografia zbudowana z wykroków, zakroków, półprzysiadów, kompleksowo wzmacnia, wyszczupla uda i pośladki.

Trening Personalny
to praca z trenerem 1:1 (one for one). Można powiedzieć, że jest to trening skrojony na miarę…1. WYWIAD - ustalenie celów treningowych i czasu ich realizacji. 2. PARAMETRY - pomiar tkanki tłuszczowej, mięśniowej i wody  (w razie potrzeby ustalenie diety ). 3. DOBÓR NAJEFEKTYWNIEJSZYCH ĆWICZEŃ W TRENINGU. 4. MOTYWACJA - każdy Twój ruch będzie pod kontrolą, trener „nie spuści Cię z oka”. Kiedy masz słabszy dzień ,trener to uwzględni, kiedy masz lepszy –wykorzysta to na Twoją korzyść! 5.SZYBKA DROGA DO OSIĄGNIĘCIA WYMARZONEJ SYLWETKI.

Indoor Cycling
Jazda na rowerze stacjonarnym w rytm muzyki. Gwarantowana świetna zabawa z jednoczesnym spalaniem kalorii, poprawą kondycji i wyszczupleniem dolnych partii ciała.

Basic bike (int. 50-60% tętna max.) trening dla początkujących, dzięki któremu poznajemy technikę jazdy. Charakteryzuje go wysoki współczynnik spalania tkanki tłuszczowej.|Energy bike (int. 60-70% tętna max.) trening, który zawiera trzy podstawowe techniki jazdy. Charakteryzuje go bardzo wysoki współczynnik spalania tkanki tłuszczowej.|Power bike (int. 70-80% tętna max.) trening o dużej intensywności. Zawiera techniki podstawowe i zaawansowane.
Zabójca tłuszczu trening trwa 90 minut, jest to najlepszy „spalacz” tkanki tłuszczowej, przeznaczony dla osób walczących z nadwagą i otyłością.|Mixclass bike połączenie dwóch poziomów zaawansowania- Basic bike i Energy bike.

Speedball Fitness
wszechstronny program ćwiczeń z wykorzystaniem niedużej piłki lekarskiej - wyciskacz potu, spalacz kalorii, ale też idealny trening całego ciała, zaskakujący inteligentnymi kombinacjami ruchów. Jest to fantastyczny trening zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. W naszym klubie wykorzystujemy Speedball w lekcjach: PŁASKI BRZUCH, CELLULITIS STOP, ABT, POWER SHAPE.

Pumping by G
Trening wytrzymałościowo - siłowy z użyciem sztangi o zróżnicowanym ciężarze dla kobiet i mężczyzn. Głównym celem jest kształtowanie wytrzymałości mięśniowej, spalanie tkanki tłuszczowej oraz piękny zarys muskulatury ciała. Ze względu na indywidualny dobór ciężaru przeznaczony jest zarówno dla osób początkujących i zaawansowanych.

TOTAL SHAPE

Trening zawiera w sobie: Body Ball, Doubletubing, Step&Shape, skomplikowane kombinacje wykroków i zakroków, to oznacza, że jest przeznaczony dla osób, które uwielbiają system intensywnego wzmacniania.

Kettlebell Fitness
Trening siłowo-wytrzymałościowy. Stanowi połączenie treningu funkcjonalnego z treningiem cardio.
Kettlebell to kula z uchwytem, która nie znajduje się bezpośrednio w ręce, a poza nią. Stwarza to możliwości ćwiczeń, których nie daje żaden inny przybór. I właśnie o to chodzi!! Kiedy wprowadzamy NOWĄ formę ćwiczeń w naszym klubie ma to być NOWY odczuwalny bodziec dla mięśni. Trening przeznaczony dla mężczyzn i kobiet o różnym poziomie zaawansowania.

Zumba
Prosty, energetyczny trening dla wszystkich. Całe ciało tańczy przy gorących rytmach afro-latino, jednocześnie poprawiając kondycję, spalając kalorie i kształtując sylwetkę.