Get Adobe Flash player

Opis zajęć

 
HI/LO

Te zajęcia to klasyka. Stanowią wprowadzenie dla osób, które wcześniej nie ćwiczyły, bądź wracają po przerwie. Poznasz podstawowe kroki aerobiku w formie prostych układów choreograficznych o różnej intensywności. W naszym klubie HI/LO łączymy z ćwiczeniami wzmacniającymi uda, pośladki, brzuch i ramiona.

ABT
Trening wzmacniający wybranych grup mięśniowych ( udo, brzuch, pośladki). Zajęcia dla wszystkich średniej intensywności.

Step
Trening przy użyciu stopnia. Wchodząc i schodząc ze stopnia wzmacniasz mięśnie, tracisz zbędny tłuszcz, poprawiasz wydolność i świetnie się bawisz.

GYM
Trening obwodowy, siłowy. Poczujesz się jak na siłowni. Rzeźbienie sylwetki poprzez zastosowanie ćwiczeń ze sztangą, kettlami, hantlami, tubingami. Dla osób o różnym poziomie zaawansowania.

Zdrowy Kręgosłup
Zestaw ćwiczeń, który czerpie z technik Pilatesa, strechingu, jogi, body art., po to by zapobiegać dysfunkcji narządów ruchu, w tym przede wszystkim kręgosłupa. Na tej lekcji zbudujemy gorset mięśniowy dla kręgosłupa. Rotacje, skręty i ćwiczenia rozciągające zwiększą zakres w stawach, poprawią gibkość, zwinność i elastyczność. Praca oddechowa przeciwdziała powstawaniu zespołów bólowych pochodzących ze stresu(psychiczne źródło dające objawy napięć mięśniowych).

Pilates
Podstawową zasadą ćwiczeń Pilates jest wzmocnienie mięśni kręgosłupa i głębokich mięśni brzucha. Ponadto mobilizują one kręgosłup i obręcz biodrową. Powodują wysmuklenie, wzmocnienie mięśni. Wpływają na poprawę sylwetki oraz harmonijny rozwój ciała.|

Pilates roller
Bardziej zaawansowana forma treningu z przyborem roller.

Stretching
Trening rozciągający z 15-sto minutową relaksacją. Coś dla ciała i ducha. W pierwszej części rozciągniesz mięśnie, a w drugiej możesz zajrzeć w głąb swojego ciała…

Płaski brzuch
Trening modelujący brzuch, przez całą lekcję wzmacniamy powierzchowne i głębokie mięśnie brzucha oraz dla równowagi mięśniowej mięsień prostownik grzbietu.

Bosu
dwustronny półokrąg, stanowiący unikalne połączenie piłki i stepu. Jedna strona stanowi rodzaj pneumatycznej kopuły pracującej (uginającej się) przy każdym ruchu ćwiczącego, druga zaś jest płaską i sztywną platformą. BOSU idealnie nadaje się do ćwiczeń statycznych, dynamicznych i poprawiających balans ciała, stabilizację tułowia oraz propriorecepcję (czucie głębokie). W naszym klubie przybór BOSU wykorzystujemy w zajęciach: Power Shape, Płaski Brzuch, Cellulit Stop, Pilates.

Bosu&Shape
trening mieszany - naprzemienność pracy tlenowej z siłową. Część tlenowa w formie prostych kroków o różnej intensywności na bosu. Część siłowa w formie wzmacniających ramiona, uda, brzuch, pośladki.

Bosu Super Kondycja
lekcja dla wytrwałych o  wysokiej intensywności .Wymaga dużej sprawności, koordynacji, siły i wytrzymałości.
To trening dla osób, które lubią się zmęczyć .. morze potu..mokra koszulka..dzikie pulsowanie mięśni…

Bosu Pilates
niestabilne podłoże wymaga stałej kontroli równowagi. Przejście z MATY na BOSU dostarczy nowych  bodźców  dla mięśni  głębokich.

Flexi-Bar
to drążek zakończony dwoma ciężarkami z naturalnego kauczuku, wzmocniony włóknem szklanym. Wyjątkowość FlexiBar polega na dokładnie wyważonym stosunku między elastycznością, wytrzymałością drążka i zakresem jego drgań powiązanych z ciężarkami. Ciężarki umieszczone na końcach posiadają cylindryczne kształty, co umożliwia bardzo dokładne poziomy ruchu.
FlexiBar jest polecany osobom chcącym szczególnie wzmocnić swój gorset mięśniowy, gdyż aby wprowadzić w drgania, musimy bardziej niż w klasycznym treningu stabilizować kręgosłup i utrzymywać odpowiednie napięcie mięśni tułowia, a szczególnie tzw. głębokich stabilizatorów kręgosłupa. W trakcie treningu najbardziej pracują mięśnie głębokie obręczy barkowej, głębokie i powierzchniowe prostowniki grzbietu, proste i skośne mięśnie brzucha, mięśnie dna miednicy.
Ćwiczenia poprawiają muskulaturę, ale również korzystnie wpływają na serce, poprzez zwiększenie częstotliwości jego pracy.
Praca odbywa się w strefie umiarkowanej intensywności, co gwarantuje spalanie tkanki tłuszczowej.

 

Trening Personalny
to praca z trenerem 1:1 (one for one). Można powiedzieć, że jest to trening skrojony na miarę…1. WYWIAD - ustalenie celów treningowych i czasu ich realizacji. 2. PARAMETRY - pomiar tkanki tłuszczowej, mięśniowej i wody  (w razie potrzeby ustalenie diety ). 3. DOBÓR NAJEFEKTYWNIEJSZYCH ĆWICZEŃ W TRENINGU. 4. MOTYWACJA - każdy Twój ruch będzie pod kontrolą, trener „nie spuści Cię z oka”. Kiedy masz słabszy dzień ,trener to uwzględni, kiedy masz lepszy –wykorzysta to na Twoją korzyść! 5.SZYBKA DROGA DO OSIĄGNIĘCIA WYMARZONEJ SYLWETKI.

Indoor Cycling
Jazda na rowerze stacjonarnym w rytm muzyki. Gwarantowana świetna zabawa z jednoczesnym spalaniem kalorii, poprawą kondycji i wyszczupleniem dolnych partii ciała.

Basic bike (int. 50-60% tętna max.) trening dla początkujących, dzięki któremu poznajemy technikę jazdy. Charakteryzuje go wysoki współczynnik spalania tkanki tłuszczowej. Energy bike (int. 60-70% tętna max.) trening, który zawiera trzy podstawowe techniki jazdy. Charakteryzuje go bardzo wysoki współczynnik spalania tkanki tłuszczowej. Power bike (int. 70-80% tętna max.) trening o dużej intensywności. Zawiera techniki podstawowe i zaawansowane.
Zabójca tłuszczu trening trwa 90 minut, jest to najlepszy „spalacz” tkanki tłuszczowej, przeznaczony dla osób walczących z nadwagą i otyłością. Mixclass bike połączenie dwóch poziomów zaawansowania- Basic bike i Energy bike.

Speedball Fitness
wszechstronny program ćwiczeń z wykorzystaniem niedużej piłki lekarskiej - wyciskacz potu, spalacz kalorii, ale też idealny trening całego ciała, zaskakujący inteligentnymi kombinacjami ruchów. Jest to fantastyczny trening zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. W naszym klubie wykorzystujemy Speedball w lekcjach: PŁASKI BRZUCH, CELLULITIS STOP, ABT, POWER SHAPE.

Pumping by G
Trening wytrzymałościowo - siłowy z użyciem sztangi o zróżnicowanym ciężarze dla kobiet i mężczyzn. Głównym celem jest kształtowanie wytrzymałości mięśniowej, spalanie tkanki tłuszczowej oraz piękny zarys muskulatury ciała. Ze względu na indywidualny dobór ciężaru przeznaczony jest zarówno dla osób początkujących i zaawansowanych.

Total Shape

Trening zawiera w sobie: Body Ball, Doubletubing, Step&Shape, skomplikowane kombinacje wykroków i zakroków, to oznacza, że jest przeznaczony dla osób, które uwielbiają system intensywnego wzmacniania.

Kettlebell Fitness
Trening siłowo-wytrzymałościowy. Stanowi połączenie treningu funkcjonalnego z treningiem cardio.
Kettlebell to kula z uchwytem, która nie znajduje się bezpośrednio w ręce, a poza nią. Stwarza to możliwości ćwiczeń, których nie daje żaden inny przybór. I właśnie o to chodzi!! Kiedy wprowadzamy NOWĄ formę ćwiczeń w naszym klubie ma to być NOWY odczuwalny bodziec dla mięśni. Trening przeznaczony dla mężczyzn i kobiet o różnym poziomie zaawansowania.

Port De Bras
Perfekcyjnie wykonywane ruchy ciała, ułożone w piękną choreografię przy spokojnej, relaksującej muzyce.
Forma przynosi efekty w postaci zwinności, gibkości, koordynacji ruchowej. Dzięki temu, że odbywa się w ruchu ciągłym wpływa na wysmuklenie i rzeźbę ciała. Ruch przeznaczony dla wszystkich, nie ma żadnych przeciwwskazań, nie trzeba być specjalnie kondycyjnie przygotowanym, pracujemy metodą naśladowczą. Poprzez powtarzalność i systematyczną pracę dochodzimy do perfekcji.

Tabata

Intensywny, interwałowy trening, którego ogromną zaletą jest angażowanie wielu grup mięśniowych, co wpływa na poprawę wydolności i wytrzymałości organizmu. Dodatkowym efektem ćwiczeń Tabata jest skuteczna i dość szybka redukcja tkanki tłuszczowej oraz rzeźbienie sylwetki.

Functional Step

to kombinacja ćwiczebna w ruchu ciągłym na stepie. Trening wielofunkcyjny, który angażuje zarówno powierzchowne jak i głębokie grupy mięśniowe. Praca odbywa się w intensywności, która pozwala na spalanie dużej ilości kalorii.

CARDIO

to każdy rodzaj wysiłku, który pobudza serce do wzmożonej pracy. Regularne treningi wytrzymałościowe wzmacniają serce, dzięki czemu może ono pompować więcej krwi bogatej w tlen. Proces ten przekłada się na lepsze dotlenienie organizmu, a co za tym idzie – lepsze samopoczucie, mniejsze ryzyko chorób układu krążenia i zwiększenie efektywności przemian metabolicznych w organizmie.